Er is momenteel een storing bij de leverancier van ons platform Aurora. Hierdoor zijn de servers die met v37 & dh37 beginnen niet bereikbaar. Er wordt gewerkt aan een oplossing. Zodra er een update is zullen wij dit hier vermelden. 15:10u: Het gevonden probleem zit in de storage van de Aurora Cloud waarop de v37xxx-servers […]
Vorig jaar hebben wij te maken gehad met een grootschalige verstoring op één van onze cloud platforms. Na uitgebreide evaluatie van die verstoring met alle betrokken partijen, hebben wij besloten om dit platform te verplaatsen naar een ander datacentrum. Dit doen wij om de betrouwbaarheid en stabiliteit te kunnen blijven waarborgen.
https://deheeg.nl/wp-content/uploads/2022/03/logo-deheeg-yourhosting.png00rogierhttps://deheeg.nl/wp-content/uploads/2022/03/logo-deheeg-yourhosting.pngrogier2021-01-21 12:39:002021-01-22 09:51:52Verhuizing datacenter op donderdag 4 februari 2021
Er is momenteel een storing bij de leverancier van ons ticketsysteem, wij kunnen daardoor geen tickets/mails beantwoorden. Er wordt gewerkt aan een oplossing. Update: 11:36u: Het probleem bij onze leverancier is geëscaleerd naar een hogere afdeling om dit sneller te laten oplossen Update 14:42u: Een alternatieve manier om naar de tickets te kijken is aangeboden, […]
Sinds donderdagmiddag 26-11-20 is er een vertraging met het versturen en ontvangen van e-mails via ons spamfilter. Wij zijn met onze leverancier aan het onderzoeken hoe dit komt en wat hiervoor de beste oplossing is. Zodra hier meer over bekend is zullen wij dat in dit bericht kenbaar maken. Updates: 27-11-2020 / 15:00 Onze leverancier […]
https://deheeg.nl/wp-content/uploads/2022/03/logo-deheeg-yourhosting.png00rogierhttps://deheeg.nl/wp-content/uploads/2022/03/logo-deheeg-yourhosting.pngrogier2020-11-27 09:33:462020-11-27 18:17:19Probleem met spamfilter en vertraagd versturen en ontvangen van e-mail
https://deheeg.nl/wp-content/uploads/2022/03/logo-deheeg-yourhosting.png00Helpdeskhttps://deheeg.nl/wp-content/uploads/2022/03/logo-deheeg-yourhosting.pngHelpdesk2020-11-19 16:29:132020-11-20 08:30:50Problemen met spamfilter en vertraagd versturen en ontvangen van e-mail [opgelost]
Storing cluster Aurora
Er is momenteel een storing bij de leverancier van ons platform Aurora. Hierdoor zijn de servers die met v37 & dh37 beginnen niet bereikbaar. Er wordt gewerkt aan een oplossing. Zodra er een update is zullen wij dit hier vermelden. 15:10u: Het gevonden probleem zit in de storage van de Aurora Cloud waarop de v37xxx-servers […]
Verhuizing datacenter op donderdag 4 februari 2021
Vorig jaar hebben wij te maken gehad met een grootschalige verstoring op één van onze cloud platforms. Na uitgebreide evaluatie van die verstoring met alle betrokken partijen, hebben wij besloten om dit platform te verplaatsen naar een ander datacentrum. Dit doen wij om de betrouwbaarheid en stabiliteit te kunnen blijven waarborgen.
Storing ticket systeem [opgelost]
Er is momenteel een storing bij de leverancier van ons ticketsysteem, wij kunnen daardoor geen tickets/mails beantwoorden. Er wordt gewerkt aan een oplossing. Update: 11:36u: Het probleem bij onze leverancier is geëscaleerd naar een hogere afdeling om dit sneller te laten oplossen Update 14:42u: Een alternatieve manier om naar de tickets te kijken is aangeboden, […]
Probleem met spamfilter en vertraagd versturen en ontvangen van e-mail
Sinds donderdagmiddag 26-11-20 is er een vertraging met het versturen en ontvangen van e-mails via ons spamfilter. Wij zijn met onze leverancier aan het onderzoeken hoe dit komt en wat hiervoor de beste oplossing is. Zodra hier meer over bekend is zullen wij dat in dit bericht kenbaar maken. Updates: 27-11-2020 / 15:00 Onze leverancier […]
Problemen met spamfilter en vertraagd versturen en ontvangen van e-mail [opgelost]
Sinds donderdagochtend 19-11-20 is er opgemerkt dat er een vertraging is met het versturen en ontvangen van e-mails via ons spamfilter.
Storing inkomende e-mail [opgelost]
Er is momenteel een storing op enkele van onze spamfilters. Hierdoor kan inkomende mails vertraagd binnenkomen. Er wordt gewerkt aan een oplossing.
Storing infrastructuur
Op 2 augustus 2020 hebben we helaas te maken gehad met een grotere storing op één van onze cloudplatforms.