Niet de grootste, wel de beste
Sinds 1999 leveren wij hoogwaardige kwaliteit webhosting aan onze klanten. We investeren actief in de nieuwste technieken om onze klanten het beste van het beste te kunnen bieden.
” De grootste worden is nooit ons doel geweest. De beste wel.
Wij nemen de tijd voor u
Zoekt u een hostingprovider waar het ‘gewoon’ goed geregeld is én waar u bij vragen direct geholpen wordt?
Dan bent u bij deHeeg.nl aan het juiste adres. Onze klanten beoordelen ons met gemiddeld een 9!
Deheeg.nl staat voor service en kwaliteit. Onze experts adviseren en ondersteunen u graag. Of dat nu gaat om het instellen van uw -emailadres, of het opzetten van uw eigen WordPress site: onze specialisten staan voor u klaar. Zij helpen u er telefoon, of via e-mail.
Hulp nodig?
Geen probleem! Onze klantenservice is van maandag tot vrijdag bereikbaar om u te helpen met al uw vragen.
DeHeeg.nl staat ook voor u klaar tijdens de lockdown. Wij hebben onze infrastructuur zo ingericht dat onze medewerkers op een veilige manier vanuit huis kunnen werken. Hierdoor is ook de helpdesk nog steeds bereikbaar. Om zo efficiënt mogelijk de helpdeskvragen te beantwoorden, ontvangen we deze bij voorkeur per e-mail via: support@deheeg.nl. Wij zullen deze dan zo snel mogelijk beantwoorden. Voor spoedvragen kunt u ons bellen. Wij vragen uw begrip als de responsetijd iets langer is dan u van ons gewend bent.