deHeeg.nl introduceert nieuw controle paneel

De afgelopen periode hebben wij hard gewerkt aan een nieuw controle paneel. Inmiddels is de test versie live en zijn we druk bezig met testen. In dit bericht vertellen wij u graag wanneer we wat gaan doen, zodat u niet voor verrassingen komt te staan.

Controle paneel aan vervanging toe

Uit ons klanttevredenheidsonderzoek bleek dat het huidige controle paneel, MemberServiceCenter (MSC), een opfrisbeurt kan gebruiken. Daarom zijn we teruggegaan naar de tekentafel: hoe kunnen we onze klanten het beste ondersteunen in de belangrijkste processen. Het resultaat is een zeer robuust, modulair systeem waarbij we onszelf continue hebben uitgedaagd op deze vlakken.

Veelgestelde vragen

Vraag: Wanneer wordt mijn account omgezet naar het nieuwe controle paneel?
Antwoord: We zetten alle klanten om op het moment dat de software klaar is. De kwaliteit heeft onze hoogste prioriteit. Op dit moment verwachten we december 2019 en/of januari 2020. Over de definitieve datum zullen wij nog informeren.

Vraag: Heeft de overzetting consequenties voor de bereikbaarheid van mijn diensten?
Antwoord: Nee, uw website, e-mail en andere diensten zullen gewoon operationeel blijven.

Vraag: Wordt Eatserver (EAT) ook omgezet?
Antwoord: Nee, deze omzetting betreft alleen het MemberServiceCenter (MSC).

Vraag: Ik heb een bug gevonden of heb een tip/wens, hoe kan ik dit melden?
Antwoord: U kunt bugs- en wensen kenbaar maken via onze afdeling Support via support@deheeg.nl. Onze projectleider zorgt dan voor het verdere vervolg.

Vragen?

Heeft u vragen of opmerkingen naar aanleiding van dit bericht? Neem dan contact op met de afdeling Support via support@deheeg.nl of (0)251 26 06 00. We helpen u graag.